Můj konkrétní případ je, že pípa má trvalý odběr 275W, když je sepnut termostat a chladí. Chladí většinou jen v době, když se točí pivo. Startovací příkon je 1,5kW, což je podstatná věc, protože s původním měničem 800W jsem neuspěl. Musel jsem pořídit tento 2.000W. Budu to krmit vždy sólo baterkou. Teď mám ze svého auta starší OEM Nissan 70Ah. 70*12=840 840W:275W=3hodiny Když započítám nějaké ztráty, celkem cca. 15%, protože účinnost měniče je 90% a 5% na kabely atd., tak mi vyjdou ty 2,5 hodiny při odběru 275W. Pokud dojde baterka, tak končí klid a nastupuje elektrocentrála, do které se měnič s nabíječkou zapojí a poté je výstup 230V měniče v bypasse a zároveň se baterie nabíjí, takže elektrocentrála neběží nikdy naprázdno. Až se baterie nabije, tak se elektrocentrála chcípne a začne druhý cyklus.
Neměl jsem zatím možnost otestovat výdrž, protože nebyl sud a jen jsem to zkoušel "nasucho" (což se nesmí) několikrát vypnout a zapnout na cca. 5 sekund a vše OK. Jediný problém je vždy ten start, protože odběr je tak veliký, že se baterie krátkodobě přibližuje k hraniční hodnotě 10.5V, pod kterou se měnič má vypínat, aby zcela nevybil baterii.
Mám i otázku, má autobaterie nebo trakční baterie tvrdší zdroj? Jde mi o to, která z těchto dvou typů autobaterie/trakční baterie krátkodobě déle udrží napětí nad těch 10.5V při tom startovacím odběru 125A. Mám v úmyslu koupit trakční baterii, konkrétně tuto:
http://www.battery.cz/trakcni-baterie-b ... 95601.html