FIELDTARGET.cz http://forum.fieldtarget.cz/ |
|
Srandičky.... http://forum.fieldtarget.cz/viewtopic.php?f=21&t=320 |
Stránka 5 z 22 |
Autor: | mandy [ ned 08. úno 2015 21:55:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Neboj, už to nějak zvládnu. Co ty, jsi připraven překonat všechny nástrahy? |
Autor: | cannis [ ned 08. úno 2015 21:59:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Ano tohle lze vidět i u dospělých. V mládí jsem takové pacienty potkával v zařízeních IV cenové celkem často, jak je to dnes, nevím. přestal jsem se pohybovat v těchto kruzích |
Autor: | xpetrx [ úte 10. bře 2015 14:49:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Dnes oslaví své 75 narozeniny náš dlouholetý kamarád Chuck Norris. |
Autor: | martin k [ pát 13. bře 2015 20:36:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
matematika 3.třída Dežo vydělal 150.- Kč , Imrich vydělal 180.- Kč Kolik metrů kolejí zmizelo na trati z Karviné do Ostravy? |
Autor: | petr [ pát 13. bře 2015 22:24:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
martin k píše: matematika 3.třída Dežo vydělal 150.- Kč , Imrich vydělal 180.- Kč Kolik metrů kolejí zmizelo na trati z Karviné do Ostravy? Protest, to neni jen matematika 3. trida, potrebujes znat profil kolejnice, abys spocital objem, hustotu pouziteho materialu, abys spocital hmotnost, bankovni poplatky instituce vedouci bezny ucet Deza a Imricha a v neposledni rade i vykupni cenu onoho materialu. Taky by se hodila cena, za kterou pujcili naradi pro demontaz, pokud nejde o zkusene recyklatory a nemaji jiz naradi vlastni. |
Autor: | xpetrx [ pát 13. bře 2015 22:34:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Citace: potrebujes znat profil kolejnice, abys spocital objem, hustotu pouziteho materialu, abys spocital hmotnost Tvary kolejnice se liší svými rozměrovými parametry. Ty následující se týkají širokopatní kolejnice. Označení se skládá z písmene (popřípadě několika písmen), které zkracuje původ nebo použití a čísla, udávající hmotnost 1 metru kolejnice v kg. S 49 - na našich regionálních tratích nejčetnější; S - z něm. Schiene (kolejnice); výška 149 mm; šířka paty 125 mm; šířka hlavy 70 mm; tloušťka stojiny 14 mm, poloměr zaoblení z hlavy do boku 13 mm, 50kg/bm, symetrická podle své osy; používá se od roku 1920 R 65 - běžná na celostátních tratích; R - z rus. рельс (kolejnice); výška 180 mm; šířka paty 150 mm; šířka hlavy 72,8 mm; tloušťka stojiny 18 mm, 65 kg/bm UIC 60 - na koridorech; nahrazuje R 65; UIC - z franc. Union Internationale des Chemins de Fer (Mezinárodní železniční unie); výška 172 mm; šířka paty 150 mm; šířka hlavy 72 mm; tloušťka stojiny 16,5 mm, 60 kg/bm T - na regionálních tratích; dnes již dožívají; T - těžký; výška 150 mm; šířka paty 128 mm; šířka hlavy 65,5 mm; tloušťka stojiny 15 mm; 50 kg/bm A - na regionálních tratích; dnes již vzácně; 44 kg/bm Xa - na regionálních tratích; dnes již vzácně; 36 kg/bm A potom následují žlábkové kolejcice pro tramvaje. |
Autor: | petr [ pát 13. bře 2015 22:43:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
xpetrx píše: Citace: potrebujes znat profil kolejnice, abys spocital objem, hustotu pouziteho materialu, abys spocital hmotnost Tvary kolejnice se liší svými rozměrovými parametry. Ty následující se týkají širokopatní kolejnice. Označení se skládá z písmene (popřípadě několika písmen), které zkracuje původ nebo použití a čísla, udávající hmotnost 1 metru kolejnice v kg. S 49 - na našich regionálních tratích nejčetnější; S - z něm. Schiene (kolejnice); výška 149 mm; šířka paty 125 mm; šířka hlavy 70 mm; tloušťka stojiny 14 mm, poloměr zaoblení z hlavy do boku 13 mm, 50kg/bm, symetrická podle své osy; používá se od roku 1920 R 65 - běžná na celostátních tratích; R - z rus. рельс (kolejnice); výška 180 mm; šířka paty 150 mm; šířka hlavy 72,8 mm; tloušťka stojiny 18 mm, 65 kg/bm UIC 60 - na koridorech; nahrazuje R 65; UIC - z franc. Union Internationale des Chemins de Fer (Mezinárodní železniční unie); výška 172 mm; šířka paty 150 mm; šířka hlavy 72 mm; tloušťka stojiny 16,5 mm, 60 kg/bm T - na regionálních tratích; dnes již dožívají; T - těžký; výška 150 mm; šířka paty 128 mm; šířka hlavy 65,5 mm; tloušťka stojiny 15 mm; 50 kg/bm A - na regionálních tratích; dnes již vzácně; 44 kg/bm Xa - na regionálních tratích; dnes již vzácně; 36 kg/bm A potom následují žlábkové kolejcice pro tramvaje. Ufff.... snad to zcizili aspon na rovnem useku a delka leve a prave kolejnice se nelisi... |
Autor: | mildot [ pát 13. bře 2015 23:59:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Na poslední příspěvek je zakázáno odpovídat s citací, alespoň na GS tady nevim |
Autor: | martin k [ sob 14. bře 2015 3:22:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Kurňa, kdybyste takhle vědecky šli i na to střílení, tak nikdo jinej nemá šanci . Ale to vy né, machrujete jen s nějakejma kolejema |
Autor: | xpetrx [ sob 14. bře 2015 8:44:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Srandičky.... |
Copak vědecky to střílení zmáknutý mám. Jen se mi dost rozchází teorie s praxí. |
Stránka 5 z 22 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |