FIELDTARGET.cz

Vše o vzduchovkách a jejich příslušenství.
Právě je pon 29. dub 2024 8:34:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 27. čer 2017 22:13:43 
Offline
Člen CAFTA

Registrován: ned 26. led 2014 14:31:18
Příspěvky: 228
Konečně sem se dostal k sumarizaci zážitků:
- plánovitá, ale nenásilná organizace - super
- řidiči - kam všude dokázali s tím autobusem zajet je až zarážející. O couvání snad netřeba mluvit :-)
- tratě - trochu něco jiného než na co jsme zvyklí, ale skvělé
- vítr - nepříjemně ovlivňující let diabolky => musím se ještě hodně učit
- počasí - nevím, kdo to zařídil, ale to se povedlo
- kolektiv - parta k pohledání
Takže to shrnu: krásný výlet plný zážitků, za které je nutno poděkovat všem zúčastněným, hlavně pak jeho organizátorům, jmenovitě Martě a Kubajzzovi.
Díky M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. čer 2017 22:17:29 
Offline
Člen CAFTA
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. led 2014 13:21:48
Příspěvky: 488
Bydliště: F-M
Nedá se to popsat, :!: musí se to zažít :!:
Děkuji
Vladimír.K
Maruš

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=LxVIt_V3jJc
Steyr, Vortex


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. čer 2017 22:52:10 
Offline
Člen CAFTA

Registrován: sob 17. led 2015 20:25:12
Příspěvky: 269
Bydliště: Frýdek-Místek
Taky se přidám.Vše již bylo řečeno spoluúčastníky zájezdu :) .Opět se sešla úžasná parta .I přesto, že jsem nováček tak jsem byl vřele přijat jako jeden z členů.V mém případě jsem neočekával nějaký výsledek,ale sběr informací a zkušeností.Nic není větší trénink než závod a to ještě na tak vysoké úrovni.Angláni to prostě umí.A ne jenom oni.Dušane klobouk dolů.Moc díky Kubovi a Martě,řidičům a prostě všem.Zbudou vzpomínky na celý život.
Ivo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. čer 2017 20:53:22 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. led 2014 21:03:17
Příspěvky: 3311
Bydliště: Praha
Taky se připojuji s poděkováním všem zúčastněným, byl to výlet na jaký se nezapomíná a doufám, že se na nějakém zase všichni setkáme.
A tady je report ze závodu:

http://www.fieldtarget.cz/en/reporty/20 ... aldon.html

Obrázek

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=KTDsf1eJ5Bs


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 30. čer 2017 19:57:28 
Offline
Člen CAFTA
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. led 2014 13:21:48
Příspěvky: 488
Bydliště: F-M
ANGLIE 2017
 
Jak začít, třeba tak, že jsem dneska skončila ve škole dříve, už po čtvrté hodině, šla na oběd, a v 11:30  mě táta  vyzvedl  před  školou,  doma  jsme  se  dobalili  a hurá za Mirkem. Jeli jsme mamčiným autem a když jsme dojeli do Jičína a hledali, kde Mirek bydlí. Přišli k němu do bytu, už tam byl Ivoš i se svou manželkou. Asi 13:45 jsme plně naloženi vyjeli směr Praha. Já a Ivoš jsme seděli vzadu, taťka ve předu a Mirek řídil. Cestou (asi po 2,5 h) byla přestávka „čur pauza“ a o chvíli později jsme zůstali v Mc Donaldu na něco malého do žaludku. Cestou kluci vyprávěli své zážitky a historky. Probrali snad všechno, co mohli, od práce přez auta až ke zbraním samozřejmě. Když jsme dojížděli k Praze Mirek začal komentovat cestu Prahou. Kde co je, kde bylo dříve pakoviště teď tam jsou obchody, a ještě jsme zastavili na benzínce. Po příjezdu k Mirkovému kamarádovi, jsme ho naložili a odjeli na místo srazu (bazén Šutka), kde na nás čekali Hony a Marcelka, no spíše přijeli dříve J. Vyložili bagáž z auta a Mirkův kamarád  odjel  i  s  autem.  Chvilku  pro  nás  přijel  Froťák a  po  sedné  hodině i autobus. Do autobusu se vše a všichni naložili a vyrazilo se směr Calle – Francie (asi 19:55). V autobuse bylo živo už od začátku. V autobuse nás jede 19 a 2 řidiči. V Anglii se k nám připojí Dygrýnovi. 
 Je před námi dlouhá cesta. Teď jsme na benzínce Moll a čekáme až se naloží „Pusina“. Kubajzz říkal, že mezi 10-tou a 11-tou hodinou dopoledne budeme na trajektu a do hotelu bychom měli dorazit kolem 15-té hodiny. Čeká nás více jak 17 hodin v autobuse, s přestávkami zhruba po 2 – 3 hodinách. Koukám na nádherný západ Slunce. 
 Noci jsme asi dvakrát zastavovali, jednou kolem 22 hodiny a po druhé kolem druhé hodiny ráno. Je ráno 6:30. Před hodinou byla přestávka na benzínce v Belgii. Někteří si šli koupit kávu, my co jsme zůstali u autobusu jsme sledovali ranní provoz. Pusina musel mít něco extra vzal si kartáček s pastou a láhev s vodou a čistil si zuby. Sluníčko už krásně svítí a modrou oblohu zakrývají mráčky, venku je 25°C.  Je 7:38. Při průjezdu Belgií nás míjely kamiony, náklaďáky, Škodovky, BMW a Audi, těch bylo nejvíc. V autobusu je neobvyklý klid, většina lidí spí. Spíme tak, že nohy jsou nataženy na protější sedadlo přes uličku. Na cestě jsme už skoro 12. hodin. A za 2 hodiny bychom měli být v Cale.  Je 10.30 a po pasové kontrole vjíždíme na trajekt. Na trajektu jsme zaparkovali autobus a šli na palubu. Kluci si dali kávu nebo pivo Guiness. 11:30 a my jsme
v polovině cesty trajektem.  V Anglii nás celníci zastavili a my museli vytáhnout zbraně a podrobit je přísné kontrole. Po necelých dvou hodinách jsme pokračovali v cestě na hotel. Zvláštní je řízení v levo, míle místo km a jiné dopravní značky.  No jo, jsme v Anglii. Po příjezdu do Anglie se ochladilo a začalo foukat, není divu je to ostrov.  Po příjezdu na hotel a ubytování, jsme šli na večeři do protější restaurace. 
 Máme pátek. Snídaně byla formou Švédského stolu. Po snídani jsme se sešli v autobusu a odjeli na pláž.  Od pláže jsme zůstali stát asi 1 km. U pláže stála kaplička, kterou jsme navštívili. Pláž byla plná mušlí a ulit, přes které bylo nutné přejít do moře (oceánu). Někteří odvážlivci se vykoupali. Během té doby nastal příliv. Udělaly se fotky a posbírali se mušle a pazourky. Cestou do Maldonu byla zastávka, kde jinde než v Mc Donaldu. V Maldonu na nás čekalo připravené zero i s cvičnou tratí, která zůstala postavená až do neděle. No, takže jsme si připravili zbraně a šli zkusit nastřelit, a po celou dobu bylo k dispozici chrono, které jsme přivezli my z Česka. Po ,,nástřelu“ (nešlo moc nastřelit kvůli větru) jsme se postupně vydali na zkušební trať. Ta byla celkem dost náročná, měli postaveno celkem 30 stanovišť po jedné, a sklopky nastříkané na žluto, takže po určitém počtu výstřelů nešlo poznat kde je kilzona. Na vítr jsme dávali klidně i mimo sklopku nebo minimálně na kraj. K večeru jsme se zbalili a vyrazili směr hotel. Na hotelu jsme měli asi 45 min a pak hurá na jídlo. Jeli jsme k anglánům  do nějaké hospody, sice jsme seděli na zahrádce, ale jídlo jsme museli společně s pitím obědnávat ve vnitř. Po dlouhém čekání se někteří rozhodli, že zajdou na jídlo do KFC. A po půl desáté byl návrat na hotel.
  Ráno snídaně zase stejnou formou. A po snídani asi 7:30 byl odjezd zpět do Maldonu a tam na nás čekal závod. Po zápisu, nástřelu a rozpravě, bez které by to nešlo, se vyrazilo na trať. Ta byla v lese a upřímě řečeno byla dost náročná, no to se dalo čekat je to mistovtví světa. J S námi ve skupině šel angličan Richard Woods a s ním i malý jezevčík (taky bych je chtěla pozdravit). Kterému jste museli hodit klacek minimálně tak velký jako byla ona, jinak se s váma nebavila. Poviných poloch bylo celkem 6, tři klečáky a tři stojáky samozdřejmě bez opory. Marcelka, která byla ve skupině vedle nás, co chvili nadávala, já se ji nedivím, a tím to ji zdravím. J Mezi 30. a 1. stanovištěm bylo postaveno chrono u kterého stál Marek a kterým museli všichni projít. Celkem neprošli dva závodníci, od nás Marta a v neděli nějaký veterán. Po našem závodě bylo druhé kolo trati, na které jsme se šli někteří podívat. Jinak po závodě bylo volno. Každý něco snědl buď ze svých zásob nebo si nechal udělat
hamburgr. No a samozřejmě se všichni uvelebili ve stínu za autobusem na odpočinek, jak jinak než s pivem v ruce J. Po ukončení druhého kola závodu a zjištění předběžných výsledků, jsme se vydali směr hotel, kde už bylo volno. Někteři jsme se domluvili a šli na proti na večeři jako první den.
 Ráno 25.6. byla jak jinak než snídaně a poté odjezd směr Maldon, ale tentokráte už na posledy. Takže jsme vyklidili pokoje, vrátili katry a vše naložili do autobusu a až potom vyjeli. Jako předchozí den byl nastřel a následovalo poučení a odchod na trať. Ta byla posunutá více v lese. Skupiny zůstaly většinou stejné jako v sobotu. Bez poviných poloch a chrona by to nebyl závod. Změna byla v tom, že asi trochu méně foukalo jinak se nic moc nezměnilo, obtížnost trati, ani ty zmíněné poviné polohy. Většina lidí na střílela víc bodů jak sobotu. Po našem závodě bylo druhé kolo, jo i tady jsme se byli podívat. Po tomto kole se čekalo na výsledky. Po dlouhém čekání, jsme se dočkali. Měli jsme hodně úspěchů, vlastně v každé kategorii byl někdo. V kategorii open získal Dušan Mandát 2. místo a stal se vícemistrem světa, stejně jako Tobiáš Dygrýn v kategorii junior. Jirka Fousek po napínavém rozstřelu získal 3. místo, Marcela Bolková 3. místo v kategorii Ladies, a aby toho nebylo málo tým z Polska (složený jen ze dvou poláku zbytek češi J) skončil na 3. místě a český tým získal 2. místo. Celkově se české výpravě opravdu dařilo. Po vyhlášení výsledků se vše naložilo, rozloučili jsme se a odjeli směr Dover ® Cale ® Praha. Před trajektem nás zase odchytli, ale nebylo jako směrem do Anglie, po chvilce nás pustili. Před trajektem jsme měli chvíli čas, tak byla zastávka v Burger king, mohli jsme si něco koupit nebo vyjít na vyhlídku na přístav. Na trajektu to celkem dost houpalo, ale nakonec se vlny uklidnily. Než jsme dojeli do Francie tak už byla tma, ale to nám v naší cestě nezabránilo. Mezi 3 a 4-tou hodinou v noci byla pauza a potom až kolem sedmé ráno, kde si někteří dali snídani a potom se pokračovalo.Cestou jsme  ještě  vysadili  Pusinu. Poslední zastávka až Praha. U bazénu Šutka se vše a všichni vyložili z autobusu. Rozloučili se a rozjeli po celé republice.
 
Něco málo závěrem:
To co mi všichni říkali o Anglii nebo o cestě do Anglie, tak to vůbec nebyla pravda. Cesta i s trajektem v pohodě, ani se nedivím, se super řidiči. Na hotelu mě překvapilo hned několik věcí, například postele, nebo že na snídani nebyly salámy, šunka a podobně. Výlet byl super nenapadlo by mě, že si odvezu pěkné mušle. Závod zajímavý, ale asi jsem čekala něco trochu jiného, třeba normální
záchody, nebo aspoň desky pod karty na trati. Samotná trať byla náročná nejen větrem, který byl dost silný. Ale taky sklopkami, na kterých po určité době nešla vidět ani kilzona. Byl to super výlet se super lidma, odnesla jsem si spoustů zážitků, ale to asi my všichni. Jestli jste to dočetli až sem tak jste dobří, a určitě jste zavzpomínali na nějaké pěkné zážitky.  
Kdo nebyl nezažil, kdo byl zažil. 
Tímto bych se asi rozloučila.  Díky všem        Marie

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=LxVIt_V3jJc
Steyr, Vortex


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 01. črc 2017 8:17:55 
Offline

Registrován: pát 22. led 2016 12:34:14
Příspěvky: 258
Děkuji za velice pěkné počtení. Laťka pro reporty byla výrazně posunuta :)

_________________
https://hft-morava-sever.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 02. črc 2017 19:33:24 
Offline
Člen CAFTA

Registrován: pát 07. úno 2014 20:37:35
Příspěvky: 513
Bydliště: Velká
Ahoj Maruš,

dík za pěkný příspěvek, konečně jsem jej doma na počítači dočetl, na mobilu se to nedalo dočíst... Výlety do zahranaičí na závody jsou nezapomenutelné, já jsem byl v Anglii dvakrát a letos to byl moc špatný termín, tak bych to z práce nedal. Ale jinak vždy super akce a seznámení se s tím, jak to funguje jinde. Obecně rád jezdím do Polska, nebo třeba do Anglie, potkáš zase nco jiného, jiné tratě, sklopky, v Anglii i pocvičíš tu angličtinu.
Celkově děkuju těm, co výlet do Anglie, nebo třeba i jinam organizují, nebo třeba jen domluví ubytování jako třeba před rokem na ME v Polsku, nejen jim, ale i všem, co se tomuto sportu věnují a přispívají k bezva atmosféře na těchto akcích.

Dík, Petr

_________________
Air Arms TX200 Mk3 / Optisan Viper 10x44
Air Arms S400F / Sightron SIH TAC 4-12x40 MD / kinderpažba
Air Arms HFT500 / Sightron SIH TAC 4-12x40 MD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04. črc 2017 21:48:10 
Offline
Člen CAFTA

Registrován: sob 17. led 2015 20:25:12
Příspěvky: 269
Bydliště: Frýdek-Místek
odkaz na fotky-https://photos.google.com/share/AF1QipOqhwNdtf5gdklFDld5_DdeRJP3z1UpNTFtLKbgl5FA4yMnoqebZyluF2wCq7zn4A?key=SlVyTkJjUmJ2OEFETm1EX2VCYjNuQ1VJWndrTHZ3


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. črc 2017 10:03:31 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. led 2014 11:42:43
Příspěvky: 1780
Bydliště: Praha
Krásný report, přečetl jsem ho až teď na dovče.

_________________
https://www.air-chrony.com (střelecké chrono)
https://www.tactical-evo.com (příslušenství pro střelce)

Vždy bojuj do poslední sklopky!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. črc 2017 17:59:38 
Offline
Člen CAFTA

Registrován: ned 26. led 2014 14:31:18
Příspěvky: 228
Připojuji pár fotek, hlavně z cest a Braitree


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 147 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz